piątek, 21 lipca 2017

BEDUINKI NA INSTAGRAMIE - ALEKSANDRA CHROBAK

                                                                         Cześć !
 Długo się zastanawiałam jak zacząć mój pierwszy post.Może powinnam się przedstawić i napisać coś o sobie? Jednak stwierdziłam,że jesteś tutaj,żeby przeczytać recenzje książki którą przeczytałam a nie po to,żeby czytać o mnie. Jeśli ktoś będzie chciał coś o mnie wiedzieć to przecież może do mnie napisać 😉

                                                     BEDUINKI NA INSTAGRAMIE
                                                     ALEKSANDRA  CHROBAK

                                                                   O AUTORCE
             
 
Aleksandra Chrobak urodziła się w 1984 roku. Jest absolwentką religioznawstwa i polonistyki oraz byłą  studentką iranistyki z Krakowa, która przez pół dekady mieszkała w Abu Zabi. Chrobak rzuciła wszystko i pojechała do Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Po pięciu latach dogłębnego poznawania życia mieszkańców tego kraju, wróciła do Polski, aby napisać książkę. „Beduinki na Instagramie'

                                                                        Moja recenzja :)Wybierając książkę kierowałam się tytułem,zaciekawił mnie ten instagram więc po prostu wzięłam ją z biblioteki. Trochę ją trzymałam bo między czasie wpadła mi w ręce książka którą bardzo chciałam przeczytać,ale o tym innym razem. Książkę pochłonęłam w jeden wieczór więc to chyba o czymś świadczy 😊 😜

Zaczynając czytać miałam już jakieś pojęcie o życiu w Emiratach. Trochę się dowiedziałam z telewizji trochę z internetu więc nie był mi to temat bardzo obcy. Jak się jednak później okazało informacje które znałam to było tak naprawdę w nic w porównaniu do tego co dowiedziała się o Emiratach Aleksandra,to co tam przeżyła oraz to co opisała zrobiło na mnie tak wielkie wrażenie,że chciałabym tam polecieć i po prostu zobaczyć to na żywo.

Emiraty to świat ogromnych kontrastów gdzie to, co zabronione, często ukrywa się po prostu za przyciemnionymi szybami luksusowych samochodów.





 Ola ( pozwólcie,że tak będę pisać imię autorki) skupia się przede wszystkim na kobietach,najbardziej zainteresował mnie fragment poświęcony małżeństwom.Małżeństwo to umowa z licznymi prawami i obowiązkami. Kobieta bez praw do prywatności, mężczyzna z całą gamą praw do niej. Jedną z ciekawych informacji które są zawarte w książce jest rola jaką odgrywają internet i portale społecznościowe. Doba internetu pomaga kobietom(ale nie tylko) otwierać się na świat, nawiązywać nowe znajomości bez konieczności wychodzenia z domu. W książce pojawia się wiele ciekawych postaci przewijających się w trakcie opowieści, interesujące historie i ciekawostki opowiedziane obiektywnie i niejednokrotnie z humorem a do to wszystko jest ozdobione pięknym zdjęciami 😍 Warto poświęcić czas na lekturę i dowiedzieć się czegoś nowego :)

Pozdrawiam i życzę miłego dnia ♥

10 komentarzy:

  1. Zainteresowałaś mnie tą książką😍😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo i pozdrawiam ♥

      Usuń
  2. Tytuł zdecydowanie bardzo chwytliwy patrząc ile czasu spędzamy na Instagramie. Nie czytałam jeszcze nic tej autorki, ale skoro pochłonęłaś bardzo szybko tą lekturę to warto spróbować. A skoro są jeszcze piękne zdjęcia to trzeba zakupić i przeczytać wreszcie.

    Pozdrawiam,
    mariadoeseverything.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo za komentarz ♥

      Usuń
  3. Zapewne sięgnę po tą oto książke, bo też ciekawią mnie klimaty Emiratów i Arabii. Ja aktualnie skończyłam czytać książkę "Perska narzeczona" i również zachęcam Cię, abyś po nią sięgnęła w wolnym czasie 🤗 bardzo ciekawa recenzja ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo i przeczytam tą Narzeczoną bo wiem,że ją polecasz :*

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. oj tak to prawda ♥
      cudowna jest ta książka,pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Też planuję przeczytanie Oszukanej, świetny post i pozdrawiam! ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo i pozdrawiam również :* miłego czytania :)

      Usuń

Copyright © 2016 Huragan Rozdziałów ♡ , Blogger