piątek, 28 lipca 2017

CAPPUCCINO Z CYNAMONEM - EDYTA ŚWIĘTEK

                                                                           Cześć!
 Dzisiaj przychodzę do was z nową recenzją,zapraszam :)



               Patrycja i Sebastian     

idealne małżeństwo,mają po 36 lat,mieszkają w domu z córką i kotem.Patrycja pracuje w biurze,gdzie musi znosić dziwactwa swojego kolegi Teodora(swoją drogą Teodor to najbardziej irytująca postać w tej powieści). Sebastian i Patrycja już dawno zapomnieli co to znaczy bliskość,choć odnoszą się do siebie z szacunkiem dawno nie zaznali bliskości. Patrycja bardzo przez to cierpi,ale nie chce odejść ze względu na córkę,uważa,że mąż ma kogoś. Zaczyna go wypytywać o kobietę którą jej zdaniem ma na boku jej mąż. Sebastian zarzeka się,że nie ma żadnej innej. Pewnego dnia kiedy Patrycja wróciła z pracy do domu Sebastian ze spakowanymi walizkami oświadczył żonie,że odchodzi...Ale dlaczego? Dlaczego Sebastian odchodzi od Patrycji? Czy to kryzys wieku średniego? Nie,odchodzi dlatego,że jest gejem,okłamywał swoją żonę gdyby tego było mało przecież ma z nią dziecko. No moim zdaniem bardzo kiepski wątek.
  Od teraz wszystkie obowiązki związane z domem spadają na Patrycje, a ona nie bardzo sobie z tym radzi. Z pomocą przychodzi jej sympatyczny dentysta Klaudiusz, który jest wdowcem, ma dwójkę dzieci i przeprowadził się z nimi do miasteczka chcąc zacząć wszystko od nowa po śmierci żony. Jednak Patrycja traktuje go wyłącznie jako kolegę, który kosi jej trawnik, a zainteresowana jest Jackiem, mężczyzną który cale życie zdradza i okłamuje żonę ale swoim wyglądem sprawia, ze ma każdą kobietę jakiej pragnie. Książka w dalszej części to pogoń za mężczyzną. Edyta Świętek  sprowadza kobiety do roli kogoś, kto bez mężczyzny po prostu nie da sobie rady w życiu. Niby poruszone zostają istotne sprawy dla roli kobiety, relacji damsko-męskich, poglądów na świat, a napisane jest jak przepis na babkę z nadmiarem dwukolorowego lukru. Gdybym wiedziała, że to książka w stylu baśniowym, to bym się za nią nie zabierała. A tak? jak zmęczona swoim życiem jest bohaterka, tak ja znudzona byłam tą lekturą. Mimo,że lektura nie przypadła mi do gustu do zdecydowałam się ją zrecenzować,może akurat komuś się spodoba,mi niestety literatura typowa kobieca w ogóle nie podchodzi :(

POLEĆCIE MI JAKIEŚ ROMANSIDŁA,MOŻE JESZCZE SIĘ KIEDYŚ PRZEKONAM :)


62 komentarze:

  1. Na początku czytania postu pomyślałam, że skusze się na tą książkę ale po przeczytaniu całego odechciało mi się xD polecam książki C. Hoover "Hopeless" "Loosing Hope" i "Ugly Love" <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha wybacz,nie chciałam Cię aż tak zniechęcać :<
      Dziękuję bardzo na pewno przeczytam coś tej autorki !
      pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Nie zbyt zachęca mnie ta książka. A z romansideł? Może Najdłuższa Podróż Sparksa?
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Spraksie słyszałam dużo dobrego.Spróbuję!
      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  3. No niestety książka nie dla mnie.
    Ja polecam książki Musso. Inna tematyka, aczkolwiek czyta się genialnie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam jeszcze tego autora,zaraz sobie zerknę :)
      dziękuję za komentarz i pozdrawiam ♥

      Usuń
  4. Polecam Ci trylogię Colleen Hoover "Pułapka uczuć", "Maybe Someday", "Never Never". Gorąco pozdrawiam ^^ ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem,że ty polecasz :D Dasz mi jak będę u Ciebie :*
      pozdrawiam również ♥

      Usuń
  5. doskonale rozumiem. ja także nie lubię.
    Wyidealizowana druga połówka która nie istnieje, a potem laski mają zbyt wielkie oczekiwania względem mężczyzn :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie,to najgorsze co może być haha
      pozdrawiam ♥

      Usuń
  6. Nie przepadam za romansidłami, dla mnie wszystko jest zbyt wyidealizowane.... I choć wydaje się, że czasem powinno się "zrelaksować" i obejrzeć, bądź przeczytać coś "lekkiego" to jednak mnie te historiew ogole nie relaksuja :D

    Obserwujemy ??:)

    www.e-mally.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już obserwuję :*
      dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  7. Książka zapowiada się fatalnie, więc i ja po nią nie sięgnę. Widzę, że dziewczyny na górze też nie są zainteresowane :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam, na razie sobie odpuszczę.


    Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Eh, chociaż książki uwielbiam, ta kompletnie nie jest w moim stylu. Tym bardziej, że unikam PL autorów jak ognia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo,ale chciałam dać szansę :<

      Usuń
  10. Jeszcze nie czytałam żadnej książki tej autorki, może poszukam czegoś innego niż Cappuccino
    Może ta romantyczna historia przypadłaby ci do gustu? http://mamopoczytajsobie.blogspot.com/2017/07/dla-ciebie-wszystko.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Parę osób poleciło mi już Sparksa,chyba naprawdę będę musiała się za niego zabrać :)

      Usuń
  11. Powiem Ci, że książka może i jest ciekawa. Nie mam pojęcia. Nie chcę snuć teorii, gdy jej nie czytałam, ani nie miałam w rękach. Ale ja tam lubię poznawać nowe rzeczy, również poznawać nowe książki i do nich zaglądać. Do mnie jednak przemawiają romanse. Haha, nie wiem czemu :)
    Polecam Ci przeczytać książkę niezwykle prostą w przeczytaniu "Moje serce należy do Ciebie"
    Również uwielbiam książkę "Jesteś cudem", która do mnie przemawia. Te jej 50 lekcji. Kocham. Mogłabym czytać i czytać :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 'Jesteś cudem ' przeczytałam i również jestem zachwycona ♥
      Polecam również " Bóg nikt nie mruga " tej samej autorki :*

      Usuń
  12. Książka nie jest w moim stylu. Czytałaś może Greya? Zachęcam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojjj czytałam i to wiele razy,uwielbiam :D

      Usuń
  13. Chyba jednak książka nie dla mnie. Ale chętnie Ci coś polecę. Masz tyle samo lat, co ja i jesteś moją imienniczką, może i gust mamy podobny. :) Przeczytaj "Kochając Pana Danielsa", "Woda, która niesie ciszę", "Jak powietrze" i "Lato koloru wiśni". Oczywiście więcej książek znajdziesz na moim blogu, zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo,Cześć imienniczko ♥ dziękuję bardzo za polecenie na pewno coś ogarnę z tych pozycji a na bloga wchodzę bardzo często :*

      Usuń
  14. Uwielbiam czytać książki i szczerze to nie słyszałam o tej ale z chęcią ją przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłej lektury w takim razie słoneczko 💕

      Usuń
  15. Jak romansidła to koniecznie książki Kasie West!
    Nie jestem przekonana, co do tej książki. Znaczy się opis ciekawy, ale nie wiem czy to aby na pewno moje klimaty. Być może kiedyś się skuszę bo zapowiadają się niezłe perypetie rozwódki :)
    Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za kometarz i pozdrawiam również :*

      Usuń
  16. Zdecydowanie z romansideł to Hopeless
    https://wiktoria-komisarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Polecam "November 9" Colleen Hoover :)
    zaczytanad.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam dużo dobrego o tej książce :3

      Usuń
  18. Jedynie tytuł mi się spodobał, bo nie przepadam za tego typu książkami :( Romansidła nie są dla mnie i jakoś nie mogę się do nich przekonać.
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez właśnie sięgnęłam po nią właśnie przez tytuł 😂😘pozdrawiam 💄

      Usuń
  19. Niestety książka nie w moim stylu, choć początek zapowiadał się nieżle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może kiedyś się przekonasz jeszcze,mnie się nie udało

      Usuń
  20. Czytałam tą książkę i mi osobiście bardzo się podobała,na początku mnie nie zaciekawiła,ale potem się wyciągnęłam.Obserwuje :)

    chemiczna-pilotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że Ci się podobała ♥ Obserwuję też :*

      Usuń
  21. Bardzo ciekawa propozycja książki do przeczytania. Być może kiedyś się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miłego czytania w takim razie ♥

      Usuń
  22. Dobry wieczór!
    Chcesz poćwiczyć swoje pisarskie umiejętności i przy okazji wygrać książki, upominki, reklamę bloga i grafikę? Tak? W takim razie zapraszam Cię serdecznie do konkursu literackiego „Już nie zapomnisz mnie”
    www.przedwojenny-konkurs.blogspot.com
    Wystarczy napisać opowiadanie o dowolnej tematyce do 5 stron i… co dalej? Dowiedz się szczegółów, czytając regulamin na blogu.
    Niech pamięć o naszych artystach nadal trwa, a osoby lubiące pisać – doskonalą swe pióro!
    Pozdrawiam ciepło!

    Ps. Przepraszam za autoreklamę. Wiadomo, jak trudno jest się zareklamować. A może akurat Cię zainteresuje konkurs?
    Ps. 2. A jeśli nie zdecydujesz się na wzięcie udziału, to może zareklamujesz mój konkurs wśród swoich znajomych, co lubią pisać opowiadania? Będę bardzo wdzięczna! Zależy mi na jak największym odbiorze. : )

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa recenzja ,ale za książkę raczej się nie zabiore.

    OdpowiedzUsuń
  24. Książka nie zainteresowała mnie, ale dziękuję za recenzję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj myślałam z początku, że będzie fajnie się zapowiadało ale po przeczytaniu dalszej części recenzji się zawiodłam. Szkoda, że czasami marnują potencjał książki

    OdpowiedzUsuń
  26. Zawsze wzruszają mnie takie historię. Teraz czytam coś podobnego tyle że oni nie mieli dzieci i to ona odeszła od niego. To takie smutne
    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę zapisać na listę książek do przeczytania:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Miłego czytania,pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Hmmm... po przeczytaniu recenzji stwierdzam, że to nie dla mnie :)
    http://modaidekoracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo naciągana i taki temat oklepany. Nie przeczytam.

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Taka oklepana nieco historia - nic nowego. Nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Książka wydaje się lekka, chętnie bym po nią sięgneła

    OdpowiedzUsuń
  33. Dzięki za tą recenzję, na pewno przeczytam tą książkę! Masz super bloga! Zapraszam także na mój slodkiswiatmariki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Huragan Rozdziałów ♡ , Blogger