sobota, 22 lipca 2017

OSZUKANA - CHARLOTTE LINK

                                                                        Cześć!
Chciałabym wam przedstawić książkę która trzymała mnie w napięciu od pierwszej strony a rzadko na takie wpadam ostatnio.

                     
                      Na początku trudno było mi się odnaleźć w książce występuje bardzo dużo osób i szczerze na początku miałam problem zapamiętać wszystkich.
 22 lutego 2014 środek nocy.Richard Linville,były funkcjonariusz policji kryminalnej słysząc dźwięk rozbijającej się szyby postanawia sprawdzić czy ktoś nie przebywa w jego domu z początku wydaje mu się,że to zwykły włamywacz okazuje się jednak,że jest to osoba która doskonale zna policjanta.Richard próbuje walczyć z napastnikiem jednak nie udaje mu się to w efekcie czego zostaje brutalnie zamordowany.
                Następni bohaterowi którzy pojawiają się w książce to państwo Stella i Jonas Crane.
Jonas pisze scenariusze na zlecenie a Stella pracowała jako reżyserka. Po 6 latach starania się o dziecko zdecydowali się na adopcję chłopca o imieniu Sammy. Adopcja była jednak trudniejsza niż im się wydawało. Kiedy Sammy trafił do domu państwa Crane nieoczekiwanie zjawiła się Terra - biologiczna matka chłopca chcąc go odzyskać,młoda matka ma dopiero 16 lat jednak udało jej się odzyskać syna. Po upływie trzech tygodniu zdecydowała się jednak oddać go przybranym rodzicom a później po prostu zniknęła. Jonas udaje się do specjalisty a ten zaleca mu urlop z dala od pracy i technologi. W tym samym czasie do Stelli odzywa się Terra informując ją o tym,że ma nowego chłopaka który bardzo chciałby poznać jej syna. Stella zgadza się na ich przyjazd jednak nowy chłopak Terry Neil okazuję się dla Jonasa i Stelli bardzo podejrzany. Od razu po przyjeździe wypytuje ich o pieniądze po wyjeździe Terry i Neila rodzina wyjeżdża na fermę a tam czeka ich prawdziwy horror.
                       Kiedy Kate dowiedziała się o śmierci ojca od razu przyleciała z Londynu do Bradford,z lotniska odebrał ją nadkomisarz Caleb Hale. Kate zamieszkuje w domu zmarłego ojca i stara się sama rozwikłać sprawę jego śmierci,od miesięcy w śledztwie nic się nie ruszyło,była zła na to,że nikt nie stara się rozwiązać sprawy śmierci Richarda.Prowadząc własne śledztwo dowiaduje się,że jej ojciec nie był tą samą osobą za którą go uważała. Był jedną osobą którą Kate miała i kochała. Z czasem coraz bardziej przekonuje się,że przeszłość ojca była ułudą.
Oczywiście nie wymieniłam wszystkich bohaterów bo jak już wspominałam jest ich bardzo dużo a gdybym wymieniła wszystkich to byście już wszystko wiedzieli i byłoby bez sensu :D
              Kto stoi za morderstwem ojca Kate? Dlaczego zamordowano jeszcze trzy inne osoby?
               Czy Neil ma coś wspólnego z zabójstwem Richarda? Czy Terra chce odzyskać syna?
                 Kim jest Melissa Cooper? Co ukrywa?
                      Zachęcam do przeczytania książki,jest naprawdę świetna. Przeczytana w dwa dni,szybko się czyta. Czy straszy? Nie powiedziałabym,ale na pewno od początku do końca trzyma czytelnika w niepewności.

36 komentarzy:

  1. Miałam przyjemność czytać inną powieść pani Link i właściwie całkiem mi się podobała, zresztą słyszałam bardzo dużo pozytywnych opinii na temat tej autorki. Do Oszukanej jeszcze nie dotarłam, ale jeśli będę sięgać po twórczość tej pisarki, z pewnością nie zapomnę o tej konkretnej pozycji :)

    Pozdrawiam,
    S.
    nieksiazkowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaką powieść tej autorki czytałaś? Chciałabym przeczytać więcej książek Charlotte,ale nie wiem na którą się zdecydować :/
      pozdrawiam i polecam 'Oszukaną' :)

      Usuń
  2. Nigdy nie słyszałam o tej autorce, ale pora to zmienić i zagłębić się w jej twórczość.

    Pozdrawiam,
    Kinga z black-bird-says.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chętnie bym przeczytała. Jeszcze nie miałam styczności z autorką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam. Pierwszy raz czytałam powieść tej autorki i jestem pod dużym wrażeniem :) pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że u mnie będzie to samo :)

      Usuń
  4. Ciekawa książka. Nigdy wcześniej nie czytałam książek tej pisarki. Może czas coś przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam i dziękuję za komentarz ♥

      Usuń
  5. Bardzo zachęciłaś mnie do jej przeczytania. Kiedy będzie okazja chętnie po nią siegne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się bardzo i dziękuję na komentarz ♥

      Usuń
  6. Tyle razy widziałam książki Link na półkach, lecz za każdym razem przechodziłam obok. Po Twojej recenzji jestem pewna, że się to zmieni. Zdecydowanie dodaję kolejną pozycję do mojej listy książek do przeczytania.
    Pozdrawiam :)
    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę sie bardzo,że ci się podobało ♥
      pozdrawiam również :*

      Usuń
  7. Mam tę książkę w domu i czeka aż po nią sięgnę. Słyszałam na jej temat wiele pozytywnych jak i negatywnych opinii, więc muszę sama ja ocenić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie jednym sie podoba innym nie ♥ miłego czytania w takim razie :*

      Usuń
  8. Bardzo ciekawy post ! Chętnie przeczytam tą książkę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo i pozdrawiam również ♥

      Usuń
  9. Zwróć uwagę na interpunkcje i sens niektórych zdań. Ogólnie wpis zachęcający, mam chęć przeczytać tą książkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo za radę wiem,że muszę nad tym popracować :) bardzo pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Nie słyszałam wcześniej o tej książce, ale chyba się skuszę i ją przeczytam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam bardzo i dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  11. Świetna recenzja, może przeczytam kiedyś. Dzięki! Pozdrawiam
    Metropolia Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo i pozdrawiam również :*

      Usuń
  12. Mam małą wskazówkę: dodawaj większe zdjęcia. Od razu będzie to lepiej wyglądać. Po twojej recenzji wynika, że książka trzyma w napięciu. W wolnej chwili po nią sięgnę.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za wskazówkę,już zmieniłam rozmiar zdjęcia ♥
      pozdrawiam serdecznie :*

      Usuń
  13. Kurcze wydaje sie byc interesujaca!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już oglądam !
      dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  14. Powiem Ci ze wątek bardzo mnie zaciekawił, chętnie przeczytam książkę.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że ci się spodobała! Pozdrawiam również :*

      Usuń
  15. ciekawie się zaczyna książka. Moja dziewczyna lubi podobne książki ale nie słyszałem ani ja ni ona.

    Pozdrawiam w ten upał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam w tej upał nieszczęsny również! Musicie sięgnąć po tę pozycję!

      Usuń
  16. Czytałam "Lisią dolinę" tej autorki i była świetna. Ten tytuł też zapowiada się ciekawie, więc ląduje na mojej liście książek do przeczytania ☺ Widzę, że mamy podobny książkowy gust, więc dołączam do grona obserwatorów. Pozdrawiam ☺
    MOJA STRONA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo za komentarz i super propozycję. pozdrawiam :*

      Usuń
  17. Czytałam kilka książek tej autorki i byłam bardzo zadowolona. Czuję się zachęcona by i po tą sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Huragan Rozdziałów ♡ , Blogger