piątek, 11 sierpnia 2017

BEZ UCZUĆ - MIA SHERIDAN

" Wyruszyłem na wyprawę, by zdobyć to, co wtedy uważałam za najważniejsze, a tymczasem najcenniejsze skarby przez cały czas nosiłem w sobie.
Miłość
Zaufanie
Przebaczenie.
Okazuje się, że z nimi wszystko jest możliwe. "



" Bez uczuć" to współczesna historia żebraka i księżniczki, z których pieniądze zadrwiły tak, że w pewnym momencie ich życia role się odwróciły. 
Brogan,chłopak z biednej rodziny,syn ogrodnika, pijaka pracuje za niego w ogrodzie państwa De Havillandów. Od dawna podkochuje się w ich córce
Lydi. Lydia jedyna córka Edwrda De Havillanda,żyje jak księżniczka. Okazuję się,że Lydia również jest zakochna Broganie, spotykają się za stajnią 
i przeżywają swoją pierwszą intymną chwilę.Cały świat dla nich zatrzymał się w miejscu. Żyją tylko tą chwilą. Chwilą na którą czekali od dawna. Jednak nic co piękne nie może trwać wiecznie, przyłapuje ich brat dziewczyny, Stuart który wyrzuca Brogana i całą jego rodzinę z pracy.Stuart każe chłopakowi klęknąć przed nim i błagać o wybaczenie. Brogan postanowił,że 
natychmiast wyjadą z miasta i nigdy więcej nie będzie o nic błagał. 


Siedem lat później - spotykają się znów. Brogan - mistrz liczb, grając w kasynie,wygrywa rodzinną firmę De Havillandów, której 
właścielem jest teraz Lydia. Okazuję się,że Stuart, współwłaciciel firmy popadł w hazard i długi. 
Lydia chcąc odzyskać firmę udaje się do Brogana. I co później się dzieje? Brogan knuł swój plan zniszczenia Lydi i Stuarta
od czasu wyjazdu. Chce ich zniszczyć. Proponuje dziewczynie pracę sprzątaczki w jego domu.
Brogan nie chce się przyznać co tak naprawdę czuje do Lydi.Jest niezdecydowany. Postać Brogana to tak naprawdę same sprzeczności.
Z jednej strony mamy do czynienia z osobą, która zna smak biedy i stara się pomagać wszystkim w koło. Z drugiej z bezwzględnym biznesmenem, który dąży do zemsty. 
Natomiast Lydia to dzielnie stawiająca czoło losowi młoda kobieta, która nie daje sobie w kaszę dmuchać.  Czy sobie wybaczą? Co stanie się z firmą? Czy Lydia przyjmie propozycje pracy w jego domu? Czy Brogan dalej będzie kontynuował swój plan zemsty? Co dalej się wydarzyło,nie chce zdradzać. 
Musicie przeczytać :)


 Książka ma dwie narracje 
dzięki temu możemy porównać i sami ocenić jacy byli i kim się stali Brogan i Lydia oraz członkowie ich rodzin. 
autorka pokazuje nam, że od miłości do nienawiści jest bardzo krótka droga,Wystarczy jeden nierozsądny ruch i można znaleźć się po tej drugiej stronie
Z tymi uczuciami przez całą książkę walczą bohaterowie, co potwierdzają słowa samej Lydii: "Oboje staliśmy się ofiarami brutalnego pasma bólu, nieufności, zemsty"
Jest to moje pierwsze spotkanie z książką autorstwa Mia Sheridan,książka strasznie mi się podobała i napewno sięgnę po inne powieści Pani Mii.
Dziękuję Wydawnictwu Otwartemu za możliwość przeczytania i zrecenzowania tej książki.



56 komentarzy:

  1. Książka wydaje się bardzo ciekawa. Opis przypadł mi do gustu i chyba ją zakupie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O książce słyszałam, ale nie miałam okazji przeczytać. Nie moja tematyka, ale kiedyś się na nią skuszę.
    Ciekawa recenzja, pozdrawiam - Wiktoria.

    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Slyszalam dużo pozytywnych opinii o tej książce i twoja recenzja jeszcze bardziej sprawiła, że chcę ją przeczytać. Nie czytałam jeszcze żadnej książki tej autorki i chętnie ją zamówię w moim kolejnym zamówieniu książkowym :)

    https://ksiazkomaniaczkasite.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mnie zainteresowała ta książka, lecz mam wrażenie że takie sytuacje dzieją się tylko w książkach a nie w życiu. Może dlatego że nie miałam styczności z taką sytuacją

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówiłam książkę na empik.pl 😀 mam nadzieję że nie zawiodę się

      Usuń
    2. Napewno się nie zawiedziesz. Jest cudowna i do tego ta okładka <3

      Usuń
  5. Musze koniecznie przeczytać tę książkę, gdyż poprzednie powieści autorki bardzo przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja muszę przeczytać coś innego tej autorki 😂

      Usuń
  6. Nie czytałam, ale mam na nią ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poluję na tę książkę od dłuższego czasu i w końcu mam nadzieję, że trafi w moje ręce. Ciekawa recenzja. Przyjemna w czytaniu. Gorąco pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ♥ pozdrawiam również :*

      Usuń
  8. Ciekawa ta historia, na pewno zakupie lubie takie 'miłosne' ksiazki.

    OdpowiedzUsuń

  9. super zdj, czytałam ,,Bez szans" i nie podbila mojego serca, po przeczytaiu Twojej recenzji chyba sięgnę po tą ksiązke Zostawiam ,,obserwuje”! Zapraszam do mnie  https://love-more-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem nieźle wygląda ta książka. Chętnie bym ją przeczytała. Piszesz bardzo zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna recenzja. Może przeczytam:) www.flare.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. chyba się skuszę na kupno tej książki, wydaje się bardzo ciekawa :)
    Zapraszam do mnie monikaaszczesna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam styczności z tą autorką, ale tak bardzo pragnę w końcu przeczytać chociaż jedną! Historie wyglądają bardzo uroczo, więc nic tylko brać.
    Pozdrawiam// ksiazkiwpiekle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ! Tez muszę przeczytać jakieś inne jej powieści

      Usuń
  14. Od pewnego czasu zastanawiam się czy przeczytać tą książkę, po tej recenzji na pewno to zrobię ; )
    Pozdrawiam

    domijerz.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo i pozdrawiam również /)

      Usuń
  15. Zainteresowałaś mnie tą recenzją. Lubię takie zagmatwane historie i czuję, że muszę ją przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio czytałam tą książkę. To było moje pierwsze spotkanie z autorką, bardzo udane! W zaledwie kilka stron podbiła moje serce. Na pewno sięgnę po inne jej książki:)

    http://zofiawkrainieksiazek.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa recenzja..Zainteresowała mnie ta książka, mimo, że czytam książki tylko sportowe, skuszę się na tę książkę dla odmiany

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja własnie sportowych nie czytam haha. Może kiedyś znajdę coś ciekawego :D

      Usuń
  18. ooo zaciekawiła mnie :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczerze? Widziałam wiele razy tą okładkę, ale nie wiedziałam, że kryje za sobą taką historię! Jakoś nie byłam nią zainteresowana, aż do teraz. Mam nadzieję, że kiedyś przyjdzie mi ją przeczytać *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okładka jest cudowna! Historia jeszcze lepsza :*

      Usuń
  20. Wiele razy się na nią natknęłam ale Twoja recenzja ostatecznie przekonała mnie do przeczytania. :)
    Serdecznie pozdrawiam, justforthedream11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. O! Koniecznie muszę przeczytać tę książkę. Może wątek miłości nie jest wyjątkowy, ale cała reszta jest bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W każdej miłosnej książce wątek jak dla mnie jest bardzo podobny :p

      Usuń
  22. Uwielbiam każdy rodzaj książek, czas przeczytać i tą :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam do czynienia z tym tytułem ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie kupuję książek ale chyba na tą się skuszę :)
    Opis bardzo fajny i przypadający do gustu :)
    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie słyszałam w ogóle o tej książce ale zapowiada się na prawdę ciekawie:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Jejku wielkie dzięki! Akurat szukałam jakieś fajnej i ciekawej książki i to chyba będzie dobry wybór <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Właśnie przeczytałam ''Bez szans''(recenzja na blogu) i jest cudowna <3 Po tę sięgnę z przyjemnością :)
    Pozdrawiam
    Karolina z lubieczytacrano.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. wakacyjny strzał w 10 , rozejrzę się za nią

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Huragan Rozdziałów ♡ , Blogger