sobota, 5 sierpnia 2017

LBA Book TAG.

    Cześć!
Zaakręcona zaczytana oraz Książkowa Dusza  nominowały  mnie do LBA Book TAG. Jeszcze u mnie nie było żadnego tagu postanowiłam,że zrobię taką odskocznię od recenzji. Z racji tego,że u każdej z dziewczyn pytania są inne a w każdym tagu jest ich 10,postanowiłam,że wybiorę 6 pytań od Gabrysi i 6 pytań od Marleny 👯😀Żeby post nie był taki nudny dodam trochę wakacyjnych zdjęć z weheartit które skradły moje serce  💥💦
                                                  6 PYTAŃ OD ZAAKRĘCONEJ (GABI)

                         1. Co nakłoniło Cię do założenia bloga?

Miałam już kiedyś jednego bloga,nie o książkach. Nie byłam wtedy systematyczna (były to czasy gimnazjum) więc po czasie po prostu go usunęłam. Od rozpoczęcia wakacji nie miałam co ze sobą zrobić,zaczęłam czytać więcej książek niż zwykle i postanowiłam założyć bloga książkowego żeby się sprawdzić czy się do tego nadaje no i chciałam mieć w końcu jakieś zajęcie 😋




2. Jaki jest Twój ulubiony autor i które jego dzieło najbardziej Ci się spodobało?

To jest chyba najtrudniejsze pytanie jakie jest w tym tagu. Nie wiem, naprawdę nie wiem. Nie mam ulubionego autora. Nawet ulubionego dzieła nie potrafiłabym wybrać. Czytałam ostatnio mnóstwo niesamowitych książek np. Alwyn Hamilton - " Buntowniczka z pustyni","Zdrajca tronu" tej samej autorki,Charlotte Link - "Oszukana",Katarzyna Puzyńska - " Dom czwarty" i wiele innych.

3. Co najbardziej sprawia Ci problem w pisaniu recenzji?

Przed napisaniem recenzji czytam jeszcze opinie na lubimyczytać.pl czasami wzoruję się na wypowiedziach innych recenzentów. Oczywiście piszę wszystko od siebie,ale czasami nie pamiętam już dokładnie co się działo,zapominam jakiegoś wydarzenia i wtedy czytam wypowiedź kogoś innego i staram się swoimi słowami odtworzyć to co napisał. Najbardziej się boję tego,że ktoś pomyśli " gdzieś już to czytałem"i tego,że recenzja będzie nieciekawa i nudna. 😐😂

4. W jakich okolicznościach najchętniej czytasz książki?

Najchętniej to chyba w łóżku jak większość,ale lubię też czytać w autobusie,pociągu,na dworze. Wszędzie lubię czytać. A jeśli chodzi o porę roku to zdecydowanie zima kiedy o 16:00 jest już ciemno,pada śnieg i mogę sobie zrobić ciepłą herbatę,kakao,otulić się w koc i poczytać 💕

5.Jaka jest Twoja ulubiona para z książki?

Mam kilka ulubionych par,nie mogłam się zdecydować na jedną,za bardzo mnie to bolało 😂

Anastasia Steele,Christian Grey - uwielbiam 50 twarzy Greya i to jest zdecydowanie moja ulubiona para o której bym mogła czytać cały czas 😍

Blaire ,Rush - bohaterowie z serii Rosemary Beach autorki Abbi Glines. Uwielbiam ich ♥

Tessa,Hardin - bohaterowie z cyklu After. 💗

6. Ile książek posiadasz w swojej biblioteczce? Która ma dla Ciebie wartość sentymentalną i dlaczego?
Książek posiadam 47😊 nie wiem czy to mało czy dużo. Ja jestem zadowolona ze swojego zbioru 😀Nie mam takiej która ma dla mnie wartość sentymentalną. Wszystkie kocham.

6 PYTAŃ OD KSIĄŻKOWEJ DUSZY ( MARLENA )

1. Pod jakim względem dobierasz zakładki? Kolorystycznie, tematycznie czy po prostu bierzesz pierwszą lepszą?
Nie posiadam pięknych zakładek. Mam tylko te,które są dodane do książek. Ostatnio zakochałam się w zakładkach  od Tojko która przedstawiają bohaterów serii Buntowniczki z Pustyni ; Amani I Jina. Jestem zakochana w tych okładkach,muszę je w końcu zamówić 😍





2.Zdarza Ci się jeść gdy czytasz? 

Chyba moje ulubione pytanie! Jem prawie cały czas😂 Także tak,zdarza mi się jeść gdy czytam.

3.Słuchasz muzyki gdy czytasz? Czy raczej Ci ona przeszkadza?

Przeszkadza,ale mi prawie wszystko przeszkadza podczas czytania nawet włączony wentylator. Do czytania jak i do spania potrzebuje absolutnej ciszy i skupienia się.

4. Ile przeważnie spędzasz godzin na czytaniu?
To zależy ile mam czasu,zaczęłam pracę więc teraz za bardzo nie mam kiedy czytać,przychodzę do domu zmęczona i wieczorem szybko zasypiam,ale staram się codziennie chociaż 2,3 rozdziały przeczytać. Wszystko nadrabiam w weekend i potrafię czytać po 2/3 godziny 😊


5. Czy korzystasz z księgarni internetowych? Jak tak to z jakich

Nie korzystam z księgarni internetowych,wole iść do sklepu i "pomacać" sobie książkę. Nie wiem jak wy,ale ja kocham zapach książek,świeżo wydrukowanych kartek ♥ Coś cudownego :)

6.Czy często denerwują Cię główni bohaterowie książek?

Ostatnio czytałam parę romansów i tak,denerwuję mnie główni bohaterowie którzy są tacy naiwni,kiedy autor się nad nimi za bardzo rozczula.

TO JUŻ WSZYSTKIE PYTANIA. PORA NA MOJE :

1. Jaki jest Twój ulubiony przedmiot w szkole?
2. Ile książek miesięcznie przybywa do Twojej biblioteczki?
3.Czy istnieje jakaś powieść/seria, którą uwielbiasz, jednak nie spodobało ci się jej zakończenie?
4.  Jakie magiczne zwierzę ze świata fantasy chciałbyś mieć w swoim domu?
5. Wyobraź sobie, że na półce możesz pozostawić tylko trzy książki. Które pozycje by to były?
6. Czy natknąłeś się kiedyś na jakąś powieść, której nie mogłeś skończyć, ponieważ znienawidziłeś głównego bohatera?
7.Ulubiony cytat i z jakiej pochodzi książki/filmu?
8. Opisz siebie w 5 zdaniach 
9. Jakie okładki najczęściej przypadają Ci do gustu - jasne, przejrzyste, czy mroczne, tajemnicze?
10 .Jakie są Twoje hobby poza czytaniem?

NOMINUJĘ:

55 komentarzy:

  1. Ja zawsze wystrzegam się czytania jakichkolwiek recenzji przed napisaniem swojej, bo zawsze, zawsze podświadomie człowiekowi coś utknie z jakiejś wypowiedzi w głowie i potem kieruje się tym w swoim poście. To nie jest dobre, odradzam zdecydowanie :/
    Ooo jakie śliczne zakładki! <3
    Ja mam u siebie coś koło 400 książek chyba xD
    Pozdrawiam ciepło! :)
    Kasia z niekulturalnie.pl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko jak dużo! Zazdroszczę ! :*
      Będę musiała się oduczyć tego czytania jakoś :/
      pozdrawiam również <3

      Usuń
  2. Ja kupuję przez internet, bo to oszczędność czasu i pieniędzy, jednak zdarz mi się kupić coś stacjonarnie :)
    Zostaję na dłużej, bo te piękne zdjęcia nie pozwalają na inną decyzję *.*
    Zapraszam do siebie :
    lubieczytacrano.blogspot

    PS Jakim sprzętem robisz zdjęcia? :)

    Buziaki :* :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo ♥ Te zdjęcia akurat pochodzą z weheartit. a książkowego zdjęcia robię telefonem :)
      pozdrawiam :*

      Usuń
  3. Dziękuję bardzo za nominacje!

    Pozdrawiam,
    mariadoeseverythig.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co! Wpadnę zobaczyć twój tag :*

      Usuń
  4. Ja też zazwyczaj przed napisaniem recenzji czytam opinie innych, bo boję się że zapomnę o jakimś ważnym fakcie i też często nie wiem od czego zacząć:D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że nie jestem jedyna! Pozdrawiam również!

      Usuń
  5. Też lubię czytać zimą, bo wtedy szybko robi się ciemno i taki klimat sprzyja czytaniu. Cudowne są te zakładki! Też lubię mieć takie oryginalne i kolorowe :)
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakładki są przecudowne ! Dziękuje za kometarz i pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Widzę kilka podobieństw między nami! Też spodobała mi się Buntowniczka z pustyni i Zdrajca trony, zdecydowanie nie mogę pozbierać sie po końcu drugiego tomu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie go kończę i kurczę nie wiem czy dam radę czekać do 2018 roku na 3 część :(

      Usuń
  7. Mam tak samo, kiedy pisze recenzje :) Jakie wspaniałe zakładki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam,ze tylko ja tak mam 😂 Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Aaaa,cieszę się,ze nie jestem jedyna ! 💕

      Usuń
  9. Jesteśmy do siebie dość podobne :) Sama uwielbiam czytać książki zimą, to ma swój klimat!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko fajnie, tylko BŁAGAM - ogarnij przecinki! Po przecinku ma iść spacja, nie zapominaj o tym :D
    Wiesz... księgarnie internetowe mają dwie ogromne zalety: większy asortyment i niższe ceny. Ja często odwiedzam Empik, by pomacać książki, co jest cudowne, ale ostatnio kupiłam w nim coś w lutym? I to tylko dlatego, że potrzebowałam książki na już, na spotkanie autorskie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak trafie na beznadziejną książkę, o której nie wiem, co napisać to też czytam inne recenzje. Ale zawyczaj wtedy przypominają mi się różne rzeczy o których chciałam napąknąc, więc moja recka nie ma za wiele wspólnego z innymi :D
    Obserwuję i zapraszam:
    biblioteka-feniksa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę podobieństwo w naszych odpowiedziach xD Ja tak samo, muszę mieć idealną ciszę jak czytam, inaczej się irytuję i nie mogę się skupić ;) Pozdrawiam Książkowa Dusza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha cieszę się,ze mam bratnią duszę 😂💕

      Usuń
  13. Ciekawe pytania i odpowiedzi! :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za komentarz :) z chęcią zajrzę!

      Usuń
  14. idealna cisza to rzecz ważna !

    OdpowiedzUsuń
  15. Cisza jest ważna, dlatego mam zamiar przeczytać książkę ''Cisza''. Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny post ;) Ja również przed pisaniem recenzji (mimo iż nie robię tego często) czytam najpierw recenzje innych ludzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,ze nie jestem jedyna 💕

      Usuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zakładki :D

    pozdrawiam i zapraszam :)
    https://okiembibliofila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie najwspanialszym momentem na czytanie książki jest jesień.
    Ciekawy wpis, pozdrawiam.

    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie napisany post, widać, że masz zdolności pisarskie i jak najbardziej nadajesz się do recenzowania książek.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy post ;-) Ja posiadam wyłącznie trylogię "Millennium" Larssona, bo to od lat moje zdecydowanie ulubione książki. Książek nie kupuję, tylko wypożyczam. Zawsze żartowałam, że gdybym miała je kupować to musiałabym najpierw kupić dla nich osobne mieszkanie ;-P Co do domowych bibliotek to przypomniało mi się jak lata temu, kiedy jeszcze chodziłam do szkoły, moja polonistka powiedziała, że posiada w domu około 10 tysięcy książek. Do tego oprócz 'zwykłych' książek miała nawet takie okazy jak np. okrągła książka ;-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko, chciałabym tyle mieć 😍

      Usuń
  22. Ja uwielbiam książki historyczne, pomieszane z nieprawdziwymi zdarzeniami, ale obrazującymi co się działo np. w czasie wojny. Klucz Sarah i Dobry Niemiec to martwy niemiec to jedne z moich ulubionych pozycji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo dziękuje za super pozycję do przeczytania !

      Usuń
  23. Ja też często jem kiedy czytam, nie wiem czemu, ale wtedy czytanie staję się dla mnie jeszcze przyjemniejsze haha
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdecydowanie kocham czytać zimą!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawy post! I super, że można dowiedzieć się czegoś o autorce :) też lubię czytać, szczególnie, gdy mam więcej wolnego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,ze Ci się podoba:* pozdrawiam 💕

      Usuń
  26. Bardzo fajny post :) Ja uwielbiam czytać,jednak czytam zazwyczaj w wakacje ze względu na szkołę :/
    http://malykawalekmnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja zainwestowałam w czytnik ebooków, bo czytam wszędzie - w drodze do szkoły/pracy/w podróży; w łózku, przy biurku i na fotelu - i takie rozwiązanie wydaje mi się najwygodniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jakoś nie mogę się przekonać to czytników,wolę jednak ten papier haha

      Usuń
  28. Bardzo fajny tag, świetne odpowiedzi :) Mnie też bardzo często denerwują bohaterowie romansów ;D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    MÓJ BLOG FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pozdrawiam również,już odwiedzam :*

      Usuń

Copyright © 2016 Huragan Rozdziałów ♡ , Blogger