środa, 2 sierpnia 2017

PODSUMOWANIE LIPCA ♥

                                                                      Cześć!
Lipiec przeleciał mi jak piasek przez palce. Byłam nad morzem,zaczęłam pracę,postawiłam sobie wyzwanie, żeby ćwiczyć codziennie ( nie wyszło 😂). W tym cudownym miesiącu przeczytałam tylko a może aż 6 książek. A jak wam mijają wakacje?  💜


           1. PODNIEBNY LOT - R.K. LILLEY
Pierwsze co - piękna okładka,uwielbiam na nią patrzeć. 😍😍
Bianca jest wysoką, szczupłą pięknością o jasnozłotych włosach, stewardessą w pierwszej klasie luksusowych linii lotniczych. Jest pewna siebie, wyniosła i chłodna, profesjonalna w każdym calu, nie pozwala nikomu na najmniejszą poufałość. Nawet jeśli ma do czynienia z ludźmi z pierwszych stron gazet, pozostaje uprzejma i niewzruszona — niczym piękny posąg.

Tylko jeden mężczyzna przyprawia ją o bicie serca, niepokój i drżenie głosu. Sprawia, że traci panowanie nad sobą, nie umie pozbierać myśli, a w kolanach odczuwa zdradliwą miękkość. James Cavendish. Najprzystojniejszy mężczyzna, jakiego widziała. Najpiękniejsze, turkusowe oczy, w jakie się wpatrywała. Miliarder o zniewalającym głosie i cudownie umięśnionym ciele. Bez wysiłku zyskuje nad Bianką władzę nieograniczoną, uwodząc ją niewypowiedzianą obietnicą dominacji, rozkoszy i bólu, uwalniając najbardziej podstawowe instynkty. [ Opis z tyłu książki ]

Nie wiem co mam o tej książce napisać,jeśli ktoś czytał 50 twarzy Greya to ostrzegam,gdyby nie to,że historia odgrywa się głównie w samolocie i lotnisku to ta książka jest po prostu plagiatem 50 twarzy.  Pan Cavendish, lubujący się w BDSM, zmieniający kobiety jak rękawiczki z manią kontrolowania wszystkiego i wszystkich.
Bianka została wykreowana na inteligentną dziewczynę, trzymającą się z dala od plotek i nijakich rozrywek, a przy tym profesjonalną w każdym calu. Z tą fajną dziewczyną zdarzyło się jednak coś złego w momencie gdy poznała pana Cavendisha. Zaczęła przeczyć sama sobie, z jednej strony chowając się za niezależnością, z drugiej całkowicie podporządkowując się właściwie obcemu mężczyźnie.
Z racji tego,że bardzo,bardzo lubię 50 twarzy Greya ta książka również bardzo mi się podobała.Jest lekka,kobieca,idealna na wieczór 😗💕

      2. MASA - O ŻYCIU ŚWIADKA                          KORONNEGO

Życie świadka koronnego okryte jest tajemnicą – tylko nieliczni wiedzą, gdzie przebywa i jak jest chroniony. Czy wygląda jak w czasach gangsterskich i czy została zmieniona jego tożsamość? Czy żyje w jednym miejscu, czy też wciąż zmienia swój adres zamieszkania w obawie przed szukającymi go zabójcami? Co grozi osobie, która podejdzie zbyt blisko świadka i będzie sprawiała wrażenie niebezpiecznej dla niego? Czy świadek znajduje się pod ochroną przez cała dobę i na czym ta ochrona polega? Życie byłego gangstera w „koronie” przypomina film sensacyjny, w którym główne role – obok skruszonego przestępcy – grają służby specjalne, komandosi i organy ścigania. W książce „Masa o życiu świadka koronnego” znajdą się odpowiedzi na powyższe pytania, ale niech nikt nie spodziewa się całej prawdy. Zresztą, czy ktoś ją zna w stu procentach? Z tej książki wynika, że… nie. [ Opis z tyłu książki]
Jest to kolejna część " Masy" jednak to moja pierwsze spotkanie z tym autorem. Książka jak dla mnie była bardzo ciekawa,zabrałam ją nad morze i prawie od razu ją pochłonęłam.  Jako,że nie jest to pierwsza cześć, z początku nie umiałam zapamiętać wszystkich osób które się przewijają przez książkę. Na szczęście na ostatnich stronach jest ' Gangsterska galeria' i mogłam sobie zerkać kim była dana osoba.Masa to facet, który przywykł do pewnego standardu życia. Przystosowanie się do zaistniałej sytuacji, gdzie został bez stałych dochodów, do których się przyzwyczaił, gdzie musiał się ukrywał. Facet, którzy od lat żył pełnią życia został sprowadzony do parteru, gdzie, dla jego bezpieczeństwa, musiał żyć jak reszta społeczeństwa – bez luksusów, nie rzucając się w oczy. Służby, które go pilnowały, miały naprawdę trudne zadanie.
 Na pewno skuszę się na resztę części z tej serii. Polecam każdemu :D




                   
3. LUDZIE DOSKONALI - PETER                            JAMES

Kiedy planujący potomstwo przyszli rodzice, John i Naomi Klaessonowie, dowiadują się, że są nosicielami genu, który prawdopodobnie spowoduje u ich dzieci rzadką chorobę genetyczną, postanawiają zgłosić się do prowadzonego przez jedną z amerykańskich klinik tajnego programu, który pomoże im zaprojektować doskonałe dziecko. Ich jedynym marzeniem jest posiadanie zdrowego, szczęśliwego potomstwa. Nie chcą też po raz kolejny przeżywać śmierci ich ukochanego dziecka. Za czterysta tysięcy dolarów będą mogli wybrać wszystkie geny ich przyszłego potomka. Wkrótce Naomi dowiaduje się, że urodzi niezwykłe bliźnięta…
Książka ma świetną fabułę - genetyczne projektowanie ludzi. Pierwszy raz się z taką spotkałam. Nie będę się dużo rozpisywać - musicie to przeczytać.💣 Jak dla mnie Thriller roku.


                                  4. BUNTOWNICZKA Z PUSTYNI -                 ALWYN HAMILTON

Tej książki chyba nie muszę nikomu przedstawiać. Zdecydowanie najlepsza młodzieżówka jaka istnieje. 

Bezkresne piaski pustyni przemierzają tajemnicze bestie, w których żyłach płynie czysty ogień. Krążą pogłoski, że istnieją jeszcze takie miejsca, w których dżiny wciąż parają się czarami. Lud Miraji coraz mocniej występuje przeciwko tyranii Sułtana. Każda noc pośród wydm pełna jest niebezpieczeństw i magii. Jednak osada Dustwalk nie jest ani magiczna, ani mistyczna – to zabita deskami dziura, którą nastoletnia Amani pragnie opuścić przy najbliższej okazji.


Buntowniczka wierzy, że dzięki talentowi w posługiwaniu się bronią, uda jej się uciec spod opieki despotycznego wuja. Podczas zawodów strzeleckich poznaje Jina – tajemniczego i przystojnego cudzoziemca, który może jej pomóc w realizacji planów. Amani nie przepuszcza jednak, że jedna, ryzykowana decyzja, sprawi, że będzie musiała uciekać przed armią Sułtana, ramię w ramię ze zbiegiem oskarżonym o zdradę stanu.Świetna książka, cudowna okładka - zakochałam się w niej!💕😍 Nie przepadam za książkami z gatunku fantastyki, ale tym razem skusiłam się i nie a nic nie żałuję. Pochłonęłam ja błyskawicznie i chce więcej! Właśnie kończę drugą część. Po tej książce miałam książkowego kaca,nie mogłam przestać o niej myśleć. Pustynia,magia ,dżiny,rebelia i Jin. Amani i Jin są tak cudownymi bohaterami,uwielbiam kiedy przebywają razem. Jedyne, co mogę uznać za minus to fakt, że książka jest za krótka. 😜😕

                          4. CAPPUCCINO Z CYNAMONEM -                      EDYTA ŚWIĘTEK
                                  RECENZJA - ZAPRASZAM :)Patrycja i Sebastian są zupełnie przeciętnym małżeństwem: wspólnie wychowują dwunastoletnią córkę, borykają się z problemami dnia codziennego. Pati pracuje w biurze, gdzie musi znosić dziwactwa swojego zwariowanego kolegi, Teodora, zwanego przez nią Pączkiem.

Pewnego dnia ten na pozór uporządkowany świat rozsypuje się jak domek z kart – Sebastian postanawia odejść. Co się stało, że mąż podjął decyzję o rozstaniu? Czy sprawił to słynny kryzys wieku średniego, będący tematem regularnych dyskusji koleżanek Patrycji? A może wina leżała po stronie Pati, która od jakiegoś czasu kieruje ukradkowe spojrzenia w stronę Przystojnego Bruneta?

Po rozwodzie kobieta musi nie tylko odnaleźć się w nowej rzeczywistości, ale również poszukać odpowiedzi na pytanie, czy w „zatrważającym” wieku 36 lat można szczerze się zakochać. Wsparcia moralnego w trudnych chwilach udziela jej najlepsza przyjaciółka Elwira, która wraz z przyjaciółkami knuje małą intrygę.

                                                                                 
                5. OSZUKANA - CHARLOTTE LINK
Kate Linville, policjantka pracująca w Scotland Yardzie, czuje, że odebrano jej szczęśliwe życie. Ojciec był jedyną osobą, którą ta nieśmiała i samotna kobieta tak naprawdę kochała, więc kiedy zostaje w brutalny sposób zamordowany w swoim domu, Kate traci ostatnie oparcie. Policjantka nie ufa uzależnionemu od alkoholu miejscowemu śledczemu, dlatego postanawia sama rozwiązać zagadkę tajemniczej zbrodni. Z czasem coraz bardziej przekonuje się, że przeszłość ojca była ułudą, a on zupełnie innym człowiekiem niż ten, za którego uważała go przez całe życie…


6. BEDUINKI NA INSTAGRAMIE - ALEKSANDRA CHROBAK


                                  RECENZJA - ZAPRASZAM :)

Aleksandra Chrobak poznała Emiraty od podszewki. W swojej książce opisuje kraj szokujących kontrastów, gdzie to, co zabronione, często ukrywa się po prostu za przyciemnionymi szybami luksusowych samochodów.

W mieście, które w zaledwie parę dekad pokonało drogę od namiotów na pustyni do najwyższych wieżowców świata, najnowsze technologie przeplatają się z tradycjami i światopoglądem dawnych Beduinów. Kręte uliczki i tętniące życiem bazary sąsiadują z sześciopasmową autostradą, po której pędzą najnowsze bentleye i używane lexusy.

Autorka jest wymarzoną przewodniczką po tym fascynującym świecie. Ze swadą i humorem opisuje kraj, który stał się jej drugim domem. Wyjaśnia, co zrobić, gdy gospodarz nie poczęstuje nas gahłą, jak rozróżnić typy zasłon na twarz, rozpoznać szejka po tablicach rejestracyjnych i spisać dobry kontrakt ślubny.

49 komentarzy:

  1. Szczerze to slyszalam o wsyztskuch tych książkach, ale jeszcze żadnej z nich nie czytalam. Najbardziej interesuje mnie "Oszukana" oraz "Podniebny lot" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam są naprawdę super :*
      pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Podniebny lot przykuwa moja uwagę chyba się skuszę na przeczytanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Te książki wydają się super! Muszę którąś przeczytać, tylko nie moge zdecydować się którą :P Super podsumowanie!
    Pozdrawiam i obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo i pozdrawiam również :)
      przeczytaj wszystkie :p

      Usuń
  4. Na pewno sięgnę po którąś! Świetny post:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O "Oszukanej" i "Beduinkach na Instagramie" już słyszałam, obydwie znajdują się na mojej liście do kupienia (żeby tylko pieniędzy było tyle co pozycji na tej liście ;) ).

    Bardzo zaciekawiłaś mnie "Ludźmi doskonałymi" - thrillery UWIELBIAM, a połączone z takim rodzajem sci-fi to już w ogóle. <3 Na pewno sięgnę po tę powieść. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że znalazłaś coś co Ci się podoba,pozdrawiam:*

      Usuń
  6. O kurcze nie slyszalam o tych ksiazkach! Najbardziej spodobal mi sie opis ksiazki "podniebny lot", bo lubie takie... romantyczne(?), musze zajrzec do ksiegarnii❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz koniecznie, ta seria jest trylogią a kolejne części są równie ciekawe i romantyczne :*

      Usuń
  7. W porównaniu do mnie i tak jesteś ambitna i pracowita :D Przeczytałam 3 książki i nigdzie jeszcze nie byłam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie słyszałam o tych książkach. To chyba oznacza, że mam spore zaległości. Szczególnie zaciekawiłaś mnie książką "Ludzie doskonali". Chyba muszę wybrać się do biblioteki! :D
    Pozdrawiam,
    Mój blog<-- zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam Ci wszystkie z tych pozycji,ale 'ludzie doskonali' to coś pięknego:)
      pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Tę pierwszą powieść bardzo chętnie przeczytam, jeśli gdzieś w bibliotece dostanę.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://www.szeptyduszy.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłego czytania w takim razie :* pozdrawiam 💕

      Usuń
  10. Nie słyszałam o kilku z tych książek, ale chętnie przeczytam. Lipiec był bogaty w książki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,ze był bogaty 💕Mam nadzieje,ze dla mnie sierpień tez będzie :)

      Usuń
  11. Koniecznie teraz muszę się wziąć za Beduinki na Instagramie bo przyznam szczerze przypomnialas mi o tej książce ! O reszcie jakoś nie słyszałam ale fajny post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,ze mogłam pomóc 😂😘miłego czytania w takim razie :*

      Usuń
  12. O żadnej książce jako tako nie słyszałam, ale jedną z Twoich recenzji tutaj już czytałam. Świetny blog jak i recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oszukana- bardzo wciągająca książka reszty nie czytałam ale dwie pozycje z pewnością będę chciała przeczytać na urlopie :) dzięki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuje za komentarz i miłego urlopu życzę :)

      Usuń
  14. Świetne recenzje, niestety nie miałam okazji przeczytać tych książek.

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie najbardziej z tej listy ciekawią "Ludzie doskonali" :-)
    Mam nadzieję, że uda mi się zdobyć te książkę :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, ale dużo ciekawych książek! W sumie to kojarzę tylko tą ostatnią :)
    http://modaidekoracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Tych książek jeszcze nie czytałam :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję! Cudny blog :)
    Ps. Nominowałam cię do Tagu :D
    http://ksiazkowa-dusza.blogspot.com/2017/08/lba-book-tag-dowiedz-sie-czegos-o-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,tak już zrobiony ♥
      ja również obserwuję :*

      Usuń
  19. Czytałam "Podniebny lot", ale jakoś mnie nie zachwyciła, za to mam ochotę na "Buntowniczkę z pustyni", zostaję i obserwuję bloga :-) pozdrawiam Asia z ucztadladuszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo za komentarz i miłego czytania buntowniczki :*

      Usuń
  20. Mi ten miesiąc też szybciutko zleciał, trochę odpoczynku i znów praca,praca, praca ... :) Żadnej z tych książek jeszcze nie czytałam, ale pierwsza przykuwa uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam przeczytać i pozdrawiam ♥

      Usuń
  21. Dla mnie to aż 6 książek, więc gratuluję takiej liczby! Nie czytałam żadnej z twojego lipcowego stosiku, ale kilka wydaje się być ciekawych. Szczególnie ,,Oszukana'', bo lubię tego typu książki!
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz koniecznie po nią sięgnąć! pozdrawiam ♥

      Usuń
  22. Gratuluje świetnych pozycji w lipcu. Najbardziej ciekawi mnie książka Petera James'a z tej listy.

    Pozdrawiam,
    mariadoeseverything.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To naprawdę bardzo wciągająca książka!
      pozdrawiam również !

      Usuń
  23. Bardzo polecam Ci również książkę Petera Jamesa ''Dom na Wzgórzu''. Fajnie, że czytasz, bo to teraz rzadko spotykana ''pasja''.

    https://rudaoptymistka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo dobrego słyszałam o "Domu na wzgórzu" :*

      Usuń
  24. Podniebny lot... musze ją mieć! Ładnie napisałaś recenzje, rzadko kiedy ktoś mnie przekona 😉 Gratulacje! 👏

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Huragan Rozdziałów ♡ , Blogger