poniedziałek, 7 sierpnia 2017

Zdrajca Tronu - Alwyn Hamilton.

Cześć!
Dzisiaj przychodzą do was z nową recenzją bardzo fajnej książki.

Czy ja komuś muszę przedstawiać tę książkę? Chyba każdy kto chociaż trochę interesuję się tym co się dzieje w świecie książek wie co to za cudo.
Pierwszy tom tej książki był rewelacyjny,przeczytany w dwa wieczory. Historia totalnie mnie wciągnęła,młodzieżówek dużo w życiu nie przeczytałam,skusiłam się na nią z polecenia Anity i nie żałuję. Po pierwszej części miałam książkowego kaca i wręcz musiałam kupić drugą część tej niesamowitej historii.

Drugi tom zajął mi trochę więcej czasu bo prawie dwa tygodnie. Szczerze mówiąc bardziej podobała mi się pierwsza część. W tej brakowało mi strasznie tego miłosnego wątku. Brakowało mi tego,że Amani zaczęła starać się ratować świat i przestała patrzeć na siebie. Brakowało mi Jina, jest to moja ulubiona postać a w 'Zdrajcy Tronu ' było go bardzo malutko😔 Moim zdaniem lepiej by było gdyby Jin był również jednym z głównych bohaterów. W pierwszej części pokazano go jako postać tajemniczą więc myślałam,że dowiemy się o nim czegoś więcej.
Czym mnie zaskoczył 'Zdrajca'? Zdecydowanie tym, że pojawiły się osoby których się nie spodziewałam, że kiedykolwiek się jeszcze pojawią. Zaskoczyła mnie końcówka, nie spodziewałam się zupełnie, że tak się to wszystko skończy co zasiało we mnie lekki niedosyt i jak tylko wyjdzie trzeci tom to od razu po niego sięgnę. Podoba mi się to, że  Hamilton wprowadziła jeszcze więcej magii, pradawne legendy, a także pojawiły się nowe ciekawe postaci, o których w „Buntowniczce…” były tylko małe wzmianki. Większa część książki skupia się na pobycie głównej bohaterki w pałacu Sułtana. Mimo, że Sułtan powinien być przeze mnie odbierany jako postać negatywna, bo przecież główni bohaterowie chcą go pozbawić tronu to jednak, żeby znaleźć się na jego miejscu trzeba posiadać pewne cechy takie jak inteligencja, przebiegłość, umiejętność poświęceń i wybierania mniejszego zła. Bardzo mi się podobało jak autorka wykreowała tę postać, bo pojawia się bardzo często i dla mnie jest ciekawą, intrygującą postacią. Jednego dnia jadł kolację z Amani jak starzy przyjaciele, a innego był gotowy „wbić jej nóż w plecy”. Ciężko przewidzieć jego plany i to, jakie decyzje podejmie.
Reszty nie zdradzę,po prostu przeczytajcie sami!
Muszę dodać zdjęcie tej przepięknej okładki! 
Jakie książki teraz czytacie?

40 komentarzy:

  1. Pierwszy raz ją widzę... Chyba się skuszę :) Jak znajdę pare chwil wolnego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię tą książkę. ciekawa na lato, na wakacyjne wyjazdy by się odprężyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Okładki są fenomenalne :) Chętnie bym przeczytała :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Obecnie nie czytam żadnej książki, najbardziej lubię książki mlodziezowe i romanse:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie mam czasu teraz na książki ale z przyjemnością po nią sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też teraz mam mało czasu,ale czasem trzeba poczytać :*

      Usuń
  6. Pierwszy raz o niej słyszę, ale z chęcią przeczytam! :)
    http://modaidekoracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Także uważam, ze Jina było za mało! Wątek miłosny taki, że żaden. Szczerze? Jakoś nie mogłam znielubić Sułtana, a sam koniec tego tomu przezywałam jak głupia xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Wstyd się przyznać, iż nie słyszałam o tej pozycji książkowej? :( Siedzę w książkach innego gatunku, więc może to mnie usprawiedliwi!
    Ciekawa recenzja, pozdrawiam.

    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się okładka książki. Obecnie czytam Never Never

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o tej książce dużo dobrego :)

      Usuń
  10. Ciekawa recenzja książki!
    Chociaż wolę książki zdecydowanie innego gatunku muszę przyznać, że Twój opis jest zachęcający :)
    Piękne okładki!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapowiada się ciekawa książka! Pora coś nowego przeczytać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam i dziękuje za komentarz 💕

      Usuń
  12. Zapowiada się bardzo ciekawię. Myślę, że gdy tylko znajdę chwilę czasu, chętnie po nią sięgnę.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz widzę tę książkę, ale chętnie po nią sięgnę! :)
    Obserwuje :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam w domu pierwszy tom, ale jakoś nie mogę się za niego zabrać, sama nie wiem dlaczego. Słyszałam o niej mnóstwo dobrego, ale po prostu nie potrafię xD Może kiedyś nadejdzie jej czas ;) Pozdrawiam Książkowa Dusza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tak możesz ! Musisz ją przeczytać !

      Usuń
  15. Nigdy nie czytałam tej książki, nawet o niej nie słyszałam. To chyba oznacza, że mam straszne zaległości czytelnicze. Ale wszystko da się nadrobić. Czas wybrać się do biblioteki! :)
    Pozdrawiam,
    Mój blog<-- zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Książka wydaje się bardzo ciekawa :D Ja czytam teraz książkę "Ocalona" A. Pike :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie słyszałam o tej książki, ale recenzja zachęca do czytania :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wydaje mi się, że nie trafi w mój gust :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie każdemu się wszystko podoba :*

      Usuń
  19. Kooooocham tę książkę! <3
    Pozdrawiam :) zaczytanad.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Huragan Rozdziałów ♡ , Blogger